Ordnung muss sein

Ordnung muss sein

w polsko

Ordnung muss sein. Polska istnieje tylko teoretycznie – te słowa nabierają prawdziwego sensu w aspekcie faktu, że nasze myślenie kształtują niemieccy właściciele mediów. Prawie 80% polskojęzycznych mediów w naszym kraju jest własnością Niemców. To oni kształtują świadomość czytających, słuchających i oglądających te media.

Ordnung muss sein

Ordnung muss sein

Większość polskich mediów lokalnych jest w rękach Niemców. Kolejne tracą polskość! Grupa Polskapresse, należąca do niemieckiej Verlagsgruppe Passau, kupiła spółkę Express Media, wydawcy dzienników regionalnych np. „Express Bydgoski”, „Dziennik Toruński”.

Ordnung muss sein – Überwachung:

Umowa kupna objęła wszystkie tytuły Express Media, czyli dwóch dzienników regionalnych, a także 17 tygodników lokalnych. Niemiecki koncern jest obecnie wydawcą 19 dzienników regionalnych. Niemiecka Polskapresse kupując spółkę Media Regionalne, stała się właścicielem 19 dzienników regionalnych. Płatnych i bezpłatnych tygodników, a także 50 serwisów internetowych oraz pięciu drukarni.

Większość wpływowych mediów prywatnych w Polsce należy do Niemców. Prezesami grup medialnych są osoby mające w życiorysach współpracę z PRL-owskimi służbami. Zatem czytając, oglądając i słuchając tych mediów, zaczynasz myśleć jak chcą Niemcy i byłe służby PRL. To nie przesada – to fakt. Niemiecki Axel Springer AG, po fuzji ze szwajcarskim wydawnictwem Ringier AG w 2010 r., na rynku polskim działa jako Ringier Axel Springer Polska. Posiada w naszym kraju takie tytuły, jak: „Fakt”, „Newsweek Polska”, „Dziennik”, „Forbes Polska”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Auto Świat”, „Komputer Świat”, „Dziewczyna”, „Popcorn” i wiele innych.

Cele statutowe niemieckiego Axel Springer AG, to „Odrzucać wszelkie formy ekstremizmu politycznego”, czyli po prostu krytyka prawicowych ugrupowań. Następne motto Axel Springer AG to „Działać na rzecz pojednania Żydów i Niemców oraz popierać podstawowe prawa Izraela”. Polityka Axel Springer AG uderza bezpośrednio w Polskę poprzez „Upokarzanie Polaków za rzekomą opieszałość przy zwrocie tzw. mienia pożydowskiego oraz jednocześnie wybielanie Niemców ze zbrodni wojennych”. Tak powstały, przy współudziale naszych rządzących, takie określenia jak „polskie obozy koncentracyjne”, „polskie obozy zagłady”, „polski antysemityzm” i szereg innych, które pojawiły się w potocznym języku, czyli już zaistniały w świadomości.

Ordnung muss sein – Überlegungen:

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska i Gruner+Jahr Polska, są w posiadaniu również czasopism iście kobiecych. „Claudia”, „Rodzice”, „Gala”, „Sekrety Nauki”, „Glamour”, „Moje Gotowanie”, „National Geographic Polska”, „National Geographic Traveler” i paru innych. Niemieckie strony internetowe w Polsce to „Kobieta.pl”, „Stylio.pl”, „Gala.pl”. Grupa Polskapresse należąca do Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej, kontroluje również dużą część polskiego rynku prasowego. Wydaje 10 dzienników regionalnych.

„Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Zachodni”, „Gazeta Krakowska”, „Gazeta Wrocławska”, „Głos Wielkopolski”, „Kurier Lubelski”, „Express Ilustrowany”, „Dziennik Polski” oraz 90 tygodników lokalnych i bezpłatną gazetę „Nasze Miasto”. Ponadto „Tele Magazyn”, „Super Tele”, „TV Pilot”, „Moto Express”, „Autogiełda Wielkopolska”, „Jarmark”, „Motojarmark”, bezpłatny dziennik „Echo Miasta”. „Dziennik Polski” wcale nie jest polski lecz niemiecki. Polskapresse jest współwłaścicielem serwisu „Gratka.pl”, „Alegratka.pl”, „Motofakty.pl”, „NaszeMiasto.pl”.

„Nasza” telewizja również nie umknęła wpływowi. Grupa ITI Holding, założona przez Jana Wejcherta /WSI/ i Mariusza Waltera /PZPR/, jest właścicielem stacji „TVN”, „Religia TV”, „Telewizja N”, „Owsiak TV”, pisma „Tygodnik Powszechny”, „Multikino”, portali internetowych „Onet.pl”, „Tenbit.pl”, „Plejada.pl”, a także klubu „Legia Warszawa”. Osobną sprawą jest Polsat należący do Zygmunta Solorza-Żaka vel Zygmunt Krok. Piotr Krok czy Piotr Podgórski, bo takimi nazwiskami również się posługiwał /były agent SB/.

Ordnung muss sein – Zusammenfassung:

Z akt IPN wynika, że Solorz był cennym agentem, który działał w latach 1983-1985 pod pseudonimem “Zegarek” oraz “Zeg”. Polsat nieustannie włącza się w promowanie lewicowo-liberalnych poglądów. Dobrym znajomym Solorza jest Piotr Barełkowski, obecny szef Telewizji Republika, stanowiącej telewizyjną emanację „Gazety Polskiej” Tomasza Sakiewicza. Republika mogła wystartować dzięki miejscu udostępnionemu przez Polsat i poza kablówką czy Internetem, dostępna jest w pakiecie Cyfrowego Polsatu.

Źródło: https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2014/09/08/80-procent-polskojezycznych-mediow-to-media-niemieckie/ i http://www.naszapolska.pl/index.php/categories/polska/18179-polskie-media-w-rekach-niemcow

PS. Codzienna medialna dawka, odbija się niemiecką czkawką.

___________
#PolskieMedia